sobota, 16 marca 2013

Coś nowego.

Witam!

Jestem Wiktoria, mam 15 lat i chcę zacząć prowadzić mojego własnego bloga! Będzie to blog o modzie :) Interesuję się tym i sprawia mi to przyjemność. Będę dodawać posty ze zdjęciami znalezionymi w internecie lub pokazywać wam moje własne stylówy, nowe ciuszki, makijaże itp. Wiem, że dopiero zaczynam i będzie trudno, ale chcę podjąć się tego wyzwania :3
Mam fejsbuczka i twittera, więc jakby ktoś chciał mogę podać :) Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać w tworzeniu nowego bloga i mi pomożecie! Jak na razie pewnie nie będę mogła się tu połapać, bo nigdy nie pisałam tutaj bloga. Uhhh, mam nadzieję, że sobie poradzę. Trzymajcie za mnie kciuki! Prowadzę też stronkę na fb "Coś ci skapło, chyba zajebistość." Ona też się rozwija, więc zapraszam do lajkowania! Mam już prawie 500 like'ów. Dzielę stronę z Tommo. 
Będę też dodawać tutaj filmiki, które sama będę kręcić :) Chciałabym, żeby wszystko się udało tak jakbym chciała.
Jeśli widzisz ten post, proszę, zaobserwuj mnie! Jestem tu nowa, zawsze odwdzięczę się! Liczę na komentarze.
Dzisiaj xf, oglądacie? Ja już czekam, lubię to oglądać. No tak, myślę, iż to już koniec.
Pozdrawiam :) życzcie mi powodzenia!
(to nie ja :D)

2 komentarze:

  1. Zapraszam na moje opowiadanie , liczę na komentarz a jeśli spodobał ci się mój blog to zaobserwuj :)
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie converse ^^ są bardzo wygodne i śliczne :p http://www.shopalike.pl/converse/?k=converse&mt=p&c=23036725500&gclid=CNijnNO6rLYCFYdb3godVhoAIQ zobacz sobie tutaj,jest duży wybór :D Mam nadzieję,że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń