sobota, 23 marca 2013

Powitajmy paski.

Hejeczka.
  Dosyć długo mnie nie było, a dokładniej przez ten tydzień... to przez szkołę. Tyle nauki, ciągłe sprawdziany, kartkówki, referaty, mogliby dać nam odsapnąć. Piątek spędziłam dosyć ciekawie :) 2 godz. basenu, ploteczki i seansik u koleżanki. Weekend czas zacząć, problem w tym, że jutro już sobota.
   Ten post przeznaczam paskom. Spodni w czarno białe paski z pewnością nie dało się nie zauważyć: 
  Jeśli chodzi o moją opinię to podoba mi się ten wzór, ale... Czy zamierzacie kupić? Zastanówcie się najpierw czy macie je do czego założyć. Chyba najlepiej komponuje się z tym biała bluzka czy T-Shirt. Sprawdźcie swoje szafy czy takie macie, a jeśli nie, do zakupu trzeba będzie je dorzucić.
  Spodnie o tym wzorze wyróżniają się z tłumu. Jeśli w waszej szkole, czy w mieście dużo osób je nosi odradzałabym kupna. One powinny być niepowtarzalne, a co to da jeżeli kilka osób będzie miało takie same? Sama myślałam czy by ich nie kupić, ale właśnie z tego względu, że trzy dziewczyny z mojej szkoły takie mają, zrezygnowałam... że już nie wspomnę, że wszystkie je ubrały w ten sam dzień (lol). Po za tym należy pamiętać, że taki wzór jest sezonowy, więc bierzmy pod uwagę fakt, iż potem ich już nie założymy...
Obalamy mit!
Ubrania w pionowe pasy wcale optycznie nie pogrubiają, wręcz przeciwnie sylwetka wydaje się wyższa i węższa niż w rzeczywistości, więc spokojnie możemy je nosić :)
Uwaga!
Unikajmy poziomych pasów, gdyż z badań wynika, iż wyglądamy w nich na około sześć procent szersze niż w tym samym ubraniu w pasy pionowe.
  Ale przecież nie trzeba mieć tylko spodni! 
Miley też nosi paski :) Widać, że ten ciuszek jest cwanie opracowany: klatka piersiowa ma pasy poziome poszerzające biust, a nogi pasy pionowe wydłużające sylwetkę.
_________________________________________________________________________________
Jak narazie to koniec na dzisiaj. Czas położyć się spać. To był męczący dzień.
Mam nadzieję, że się spodobało.
Życzę wam miłej i spokojnej nocy :)
Zapraszam do komentowania!
Wiktoria <3




1 komentarz: