sobota, 6 kwietnia 2013

Torebki na wiosnę.

Cześć :)
Dziś chciałabym wam przedstawić najmodniejszy fason wśród torebek, a mianowicie tzw. teczki lub listonoszki. Można je dostać teraz już praktycznie w każdej sieciówce. Najbardziej podoba mi się w kolorze brązowym, czyli klasyczna, ale aktualnie przeważają neony i pastele, a także modny wzór w czarno-białe paski. Modnym wzorem jest wzór kwiatowy :)
Planowałam sobie kupić listonoszkę, ale że natknęłam się na miętową torebkę to od razu ją wzięłam :)
zdjęcie:
Przepraszam za złą jakość :(
A wy, macie swoje listonoszki? 
Na koniec chciałam wam podziękować za komentarze do poprzedniego postu. Dzięki wam się zdecydowałam i zamówiłam blado różowe Converse :) Niecierpliwie czekam na przesyłkę! Gdy je dostanę, pokaże wam je w następnej notce.
____________________________________________________________________
Zapraszam do obserwowania i komentowania bloga.
Dobranoc wam życzę! :)
Wiktoria <3

2 komentarze: