wtorek, 16 kwietnia 2013

Converse i nowe zakupy.

Witam!
Ale wczoraj był piękny dzień :3. Nareszcie wyszło słoneczko i zrobiło się trochę cieplej. Zjadłam wczoraj swoje pierwsze dwa lody w tym roku! Mmm. Dziś niestety słońca nie ma, ale jest przyjemnie. Ten post chciałam dodać już w piątek, ale niestety nie zdążyłam i potem tak się ciągnęło, że nie miałam czasu, ale w końcu jest. Chciałam wam powiedzieć, że Converse doszły już w czwartek. Są śliczne, a zdecydowałam się na nie dzięki wam :) Także chciałam wam za to podziękować. Byłam we wtorek na zakupach i nabyłam 2 nowe pary spodni: jasno pomarańczowe rurki z wysokim stanem i biało turkusowe rurki w ciapki(zdjęcie), pomarańczową bluzkę, bokserkę i wypełniacz do koków (jeśli chciałybyście dowiedzieć się co to jest piszcie w komentarzach, a w następnym poście dodam filmik). Kupiłam jeszcze okulary zerówki(zdjęcie)  i zastanawiam się czy nie zrobić sobie do nich szkieł korekcyjnych. Aha, do poprzedniego postu  chciałam dodać, że torebki listonoszki dostaniecie w Hous'ie takie jak na drugim zdjęciu w kolorach: żółty, niebieski i różowy (jaskrawe), a na cenę, nie wiedząc czemu nie spojrzałam... To może czas na zdjęcia?





Może ktoś mi powie, dlaczego na obrazku na pudełku widać 6 dziurek po jednej stronie na sznurówki, a  na butach jest 5?

To są właśnie nowe spodnie w biało-turkusowe ciapki. Jak wam się podobają? :)
A to ja i nowe okulary-zerówki.
Więcej zdjęć nie mam, ale może przy jakiejś okazji je wstawię.
________________________________________________________
Jakieś pytania? ask http://ask.fm/zaynisiax3
Podoba Ci się blog? zaobserwuj! :)
Zapraszam do komentowania, mam nadzieję, że się spodobało.
Przepraszam za opóźnienia! 
Wiktoria <3

4 komentarze:

  1. Śliczne conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj mi nogi i małą stopę *_______*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo ilość dziurek zalezy od rozmiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jeśli chodzi o te dziurki, to na zdjęciu pewnie był większy rozmiar, a jak widziałam w poprzednich postach, Ty masz 36, więc jest mniej dziurek. :)

    P.S. - Super wyglądasz! ♥♥♥

    elliemaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń