sobota, 16 marca 2013

Galaxy

Hej!
Postanowiłam jeszcze dzisiaj napisać kolejny post. Zastanawiałam się co ile dodawać nowe.. i myślę, że to wyjdzie samo. Chciałabym pokazać wam moje getry galaxy. Robiłam zdjęcie kamerką, więc nie jest ono za cudowne, nie oddaje za bardzo ich koloru no ale może innym razem dodam jakieś lepsze :D
 dodam, że zrobiłam to zdjęcie przed chwilą, także...
One mają kolor turkusowo różowy :)
Kupiłam je u siebie w mieście, w zupełnie nieznanym sklepie. To był spontan, gdyż tego nie planowałam + niska cena, to od razu wzięłam. Znajdziecie je w internecie z pewnością :)
Lubię je nosić do jeansowej koszuli (którą pewnie kiedyś pokażę) i do długich bluzek.
A wam? Podobają się takie getry?
Yhh, napisałabym jeszcze coś, ale mama jest bezlitosna, każe mi iść spać. Tak więc śpijcie dobrze, dobranoc!
A dla nocnych Marków Rihanna-Stay :) Cały dzień dziś to śpiewam! Spodobała mi się ta piosenka. Taka wolniutka, trochę smutna.
http://www.youtube.com/watch?v=wS4InT7Ycdk
Miłej nocy życzę!
Zapraszam do komentowania! Czekam :)
Wiktoria <3

3 komentarze:

  1. no heeej wiki :D
    odpowiem ci :D uwielbiam je, ale nie moge nosić do grubych nóg haha
    tak więc ciekawa jestem jak dalej uda ci sie go poprowadzić :D


    twoja bff z łąwki :D - natiii ! ahha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie getry, ghduajdkansj *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczneeeeeeeeeee <3

    OdpowiedzUsuń